Έναρξη επιχειρήσεων όλων των νομικών μορφών
Τήρηση λογιστικών βιβλίων (Εμπορική και Λογιστική Διαχείριση)
Μηνιαίο επανέλεγχο των καταχωρίσεων των παραστατικών.
Αξιολόγηση & αναδιοργάνωση υφιστάμενων λογιστικών συστημάτων
Προσαρμογή του λογιστικού σχεδίου στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης
Σύνταξη και επίβλεψη λογιστικών διαδικασιών
Εργασίες κλεισίματος τέλους χρήσεως
Κοστολόγηση
Έλεγχο και υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)
Υποστήριξη στη σύνταξη οικονομικών καταστάσεων
Υποβολή των περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ, καθώς και των ανακεφαλαιωτικών πινάκων ενδοκοινοτικών παραδόσεων – αποκτήσεων
Υποβολή δηλώσεων ΦΜΥ και παρακρατούμενων φόρων.
Σύνταξη και Υποβολή Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος
Σύνταξη πρακτικών Γενικών Συνελεύσεων
Τροποποιήσεις ήδη υφιστάμενου καταστατικού
Υποστήριξη για την ίδρυση και εγκατάσταση υποκαταστημάτων αλλοδαπών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
Διεξαγωγή διαδικασιών μετασχηματισμών, μετατροπών ή συγχωνεύσεων
Υπηρεσίες μισθοδοσίας (έκδοση και διαχείριση μισθοδοσίας) & διαχείρισης προσωπικού
Εκπαίδευση & ανάπτυξη του υπάρχοντος δυναμικού
Γραμματειακή υποστήριξη λογιστηρίου
